Értékesítési pont kereső Szervizközpont

Jótállás és Szerviz

Jótállási feltételek

A L’Inglesina Baby S.p.A. garantálja, hogy minden termékét az Európai Unióban és a forgalmazott országokban hatályos általános termékminőségi és biztonsági előírásoknak/jogszabályoknak megfelelően tervezte és gyártotta.
 
A L’Inglesina Baby S.p.A. garantálja, hogy a gyártási folyamat során és annak végén minden egyes terméket különböző minőség-ellenőrzéseknek vetettek alá. A L’Inglesina Baby S.p.A. garantálja, hogy az engedélyezett kiskereskedőtől történő vásárláskor minden egyes termék mentes az összeszerelési vagy gyártási hibáktól.
 
Ez a jótállás nem érvényteleníti a fogyasztónak az alkalmazandó nemzeti jogszabályok által elismert jogait, amelyek a termék vásárlása szerinti országtól függően változhatnak, és amelyek rendelkezései ellentmondás esetén elsőbbséget élveznek a jelen jótállás tartalmával szemben.
 
A vásárláskor vagy a normál használat során észlelt, a vonatkozó használati utasításban leírt anyag- vagy gyártási hibák esetén a L’Inglesina Baby S.p.A. a vásárlás dátumától számított 24 hónapig jótállást vállal.
 
A jótállás csak abban az országban érvényes, ahol a terméket megvásárolták, és ha a terméket hivatalos kiskereskedőtől vásárolták.
 
Az elismert jótállás a megvásárolt termék első tulajdonosára érvényes.
 
A jótállás a gyártási hiba miatt eredetileg hibásnak bizonyult alkatrészek ingyenes cseréjét vagy javítását jelenti. Az Inglesina Baby S.p.A. fenntartja magának a jogot, hogy saját belátása szerint döntsön arról, hogy a jótállást a termék javításával vagy cseréjével érvényesíti.
 
A jótállás érvényesítéséhez be kell mutatni a termék sorozatszámát, valamint a termék vásárlásakor kiállított nyugta másolatát, ügyelve arra, hogy a vásárlás dátuma jól olvashatóan szerepeljen rajta.
 
Ez a jótállás automatikusan érvényét veszti abban az esetben, ha:
 
  • a terméket a vonatkozó használati utasításban kifejezetten megjelölt céltól eltérő célra használják.
  • a terméket a használati utasításban foglalt utasításoknak nem megfelelő módon használták.
  • a terméket nem engedélyezett és nem jóváhagyott ügyfélszolgálati központban javították.
  • a termék szerkezeti vagy textil részét a gyártó előzetes kifejezett engedélye nélkül módosították és/vagy manipulálták. A termékeken végzett bármilyen módosítás mentesíti a L’Inglesina Baby S.p.A.-t minden felelősség alól.
  • a hiba a használat során elkövetett hanyagság vagy gondatlanság következménye (pl. a szerkezeti részeket érő erőszakos ütések, agresszív vegyi anyagoknak való kitettség stb.).
  • a terméken a hosszabb és folyamatos napi használat következtében normális kopás tapasztalható (pl. kerekek, mozgó alkatrészek, szövetek).
  • a terméket a tulajdonos vagy harmadik fél – akár véletlenül – megrongálta (például, ha a terméket poggyászként küldték repülőgépen vagy más módon).
  • a terméket az eredeti nyugta és/vagy a sorozatszám nélkül küldték el szervizelésre a kereskedőnek, vagy ha a nyugtán szereplő vásárlási dátum és/vagy a sorozatszám nem olvasható egyértelműen.

A nem a L’Inglesina Baby által szállított és/vagy nem a L’Inglesina Baby által jóváhagyott tartozékok használata miatt bekövetkezett károkra a jótállás nem terjed ki.

A L’Inglesina Baby S.p.A. nem vállal felelősséget a termék nem megfelelő és/vagy helytelen használatából eredő anyagi károkért vagy személyi sérülésekért.
 
A jótállási időszak lejártát követően a cég a termékei kapcsán az ellenérték fejében történő ügyfélszolgálati szolgáltatást az említett termékek forgalomba hozatalától számított legfeljebb négy (4) évig garantálja; ezen időszak után a szervizigényeket esetileg kell elbírálni.
 
A L’Inglesina Baby S.p.A. fenntartja magának a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül frissítse és/vagy módosítsa bármely műszaki- vagy stíluselemét a termékei fejlesztése érdekében.
 
Mit tehet, ha a terméke kapcsán javítási igény merül fel
Ha a termékének javításra van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba azzal az Inglesina kiskereskedővel, ahol a terméket vásárolta, a termék sorozatszámával és a nyugtával
 
A kiskereskedő kapcsolatba lép cégünkkel, hogy felmérje az Ön esetében legmegfelelőbb intézkedést, és minden további információt megadjon Önnek.
 
Az értékesítés utáni támogatásunk azonban elérhető a Kapcsolat űrlapon keresztül.

Mit tehet, ha termékének szervizelésére van szüksége?

Ha a termékhez szervizszolgáltatásra van szüksége, kérjük, forduljon az Inglesina kiskereskedőhöz, ahol a terméket vásárolta, és adja meg a termék sorozatszámát és a vásárlást igazoló blokkot.

The Retailer will contact our company to assess the most suitable method of intervention for your case and provide you with all further information.

Az értékesítés utáni szolgáltatásunk azonban elérhető a Kapcsolat űrlapon keresztül.

 

Megosztás